Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
    Вчера отворих тия бушони при левия калник (и при мен, макар и рядко изписва грешка)и се оказа, че тези, които съответстват на символа на перките са 30 и 60 ампера. Бяха си здрави, поразмърдах ги, да видим дали ще дава грешка пак
    Как свали капачето на втората кутийка, аз не успях.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
      Вчера отворих тия бушони при левия калник (и при мен, макар и рядко изписва грешка)и се оказа, че тези, които съответстват на символа на перките са 30 и 60 ампера. Бяха си здрави, поразмърдах ги, да видим дали ще дава грешка пак
      И каква е връзката на тези предпазители с климатика?
      Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
      Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
      "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
      When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

      Comment


      • #48
        Някой трябва да се престраши да иде в сервиз и да ни разкаже за какво иде реч.Тези предпазители на калника пише , че са за вентилаторите.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Как свали капачето на втората кутийка, аз не успях.
          Предпазителите за в първата кутийка при мен
          166, 2.4 JTD'00

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
            Предпазителите за в първата кутийка при мен
            На втората има същите символи, какво има вътре?
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Дискутираният модул се води B-3.

              Описанието на релетата и това на предпазителите в него се намира на стр. 189 - 194 от потребителското описание.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #52
                Какво ви притесняват тези предпазители? Ако ви работят и двете степени на вентилатора/вентилаторите няма за какво да ги пипате.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #53
                  В тази кутийка има и един предпазител който мисля е за съединителя на компресора
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                    В тази кутийка има и един предпазител който мисля е за съединителя на компресора
                    Точно така. Предпазителят за компресора е F13 (7,5 амперов)


                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:33.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      Като се развият двете гайки които държат цялото тяло и се изтегли напред и надолу към фара така може да се махне капачето на втората кутийка-там има само релета-това за левия калник.
                      166 2.4JTD-00г.

                      Comment


                      • #56
                        И аз така реших, но не ми се занимаваше, не знаех, че има релета, мислех , че още бушони.То където и да погледнеш все на бушон или реле ще попаднеш
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #57
                          Да споделя моя проблем.
                          Когато беше по-хладно навън и валеше пусках на студено за да не се потят стъклата. Беше ОК. Сега като е над 30 градуса, духа силно, но струята не е студена. Не е и като външен въздух. Премерихме температурата на централните духалки и беше 18 градуса. Навън беше 32. Компресорът пое още 300 гр фреон. Демек му досипахме. Обаче все така не духа студено както трябва.
                          147-цата ми като пусна на охлаждане и вътре прави фризер. Нямаше време да я гледаме повече. Но явно има някакъв проблем. Не е от липса на фреон. Компресорът си работи адекватно. Включва и изключва според командите. Надписът да посетя Уоркшоп ми се появяваше от време на време, но последния месец не съм го мяркал.
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #58
                            Фреона трябва да е точно 700 гр.+ масло, мерихте ли го?
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #59
                              Не е проблема до количеството фреон...Колега провери си ТРВето!
                              5 Ланчии зад гърба си!
                              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                              Comment


                              • #60
                                колеги да ви попитам точно между двете перки на радиатора в горния край има нещо като датчик в него влизат два кабела за какво служи и трябва ли да има и в долния край между перките понеже имам само две висящи жици а има същото място???

                                Comment

                                Working...
                                X